Bye Bye Holland, Hello Indonesia

6 oktober 2012 - Jakarta, Indonesië

Daar gaan we!Hallo Allemaal,

Gisteren, 6 oktober, was het zover! Ons vertrek met Garuda Indonesia naar Indonesie voor 3 weken.

Aangekomen op schiphol, ingecheckt, en om 11.00 uur ons vertrek richting Dubai.

Aan boord werden we vriendelijk ontvangen met een vers glaasje jus d'orange en een zakje notenmix!  Later tijdens de vlucht kregen we een lekkere warme maaltijd, een indische uiteraard. De vlucht van Amsterdam naar Dubai zal zo'n 6,5 uur gaan duren.

Omstreeks 18.00 (Nederlandse tijd) kwamen wij aan in Dubai, hier kregen we de gelegenheid even van boord te gaan, echter waren we uitgecheckt en konden we direct weer inchecken want het vliegtuig vertrok alweer richting Jakarta.

Tijdens het opstijgen werden we getrakteerd op een geweldig uitzicht! Dubai by night is super gaaf om te zien. De gigantische gebouwen, helemaal verlicht.

Vervolgens kregen we weer de gebruikelijke welkomst jus d'orange en een zakje notenmix omdat er nieuwe passagiers waren bijgekomen.

Rond een uur of 3.00 lokale tijd kregen we weer een warme maaltijd.

Na de maaltijd toch een paar uurtjes slaap proberen te pakken, want 16,5 uur zitten in een vliegtuig is best lang.

Toen wij vanuit het vliegtuig een prachtig uitzicht hadden op de opkomende zon kregen we een heerlijk ontbijt voorgeschoteld.

Omstreeks 8.30 lokale tijd kwamen wij veilig en wel aan op Jakarta Soekarno vliegveld.

Na de paspoortcontrole, douane en visumaanvraag kan het avontuur beginnen!

1. Pa en monique:
    7 oktober 2012
    Hallo poepies, fijn om te horen dat jullie veilig en wel aangekomen zijn!!!! Wat ziet dat vliegtuig er luxe uit zeg, super.
    Emiel heb je het nog een beetje kunnen doorstaan, zolang in de lucht? Nou ja je had weinig keus natuurlijk hahahhhah.
    We hopen snel weer wat te horen/lezen van jullie superreis!!
    Kuzzies Pa en Monique