Laatste dag Indonesie

24 oktober 2012 - Benoa, Indonesië

Vanmorgen vroeg werden we wakker tegen een uur of 7, omdat we onze koffers al deels hadden ingepakt besloten we nog even lekker te blijven liggen tot een uurtje of 9. Vandaag moeten we uitchecken en vertrekken we weer richting Nederland.

Na een goed en heerlijk ontbijt lopen we weer naar onze kamer om te douchen en de koffers helemaal in te pakken en onze handbagage klaar te maken voor de lange terugreis. Gisteren kregen we van onze reisagent een fax met de mededeling dat wij om 14:00 uur worden opgepikt voor de transfer naar het vliegveld van Denpasar, dat hier vlakbij ligt.

We vertrekken van Denpasar om 17:25 ( 11:25 Nederlandse tijd) naar Jakarta. Hier maken we een stop van 2 uur om dan door te vliegen naar Dubai en vanuit hier verder te reizen naar Amsterdam. De verwachting is dat we om 09:30 uur (Nederlandse tijd) landen op Schiphol.

En daarmee is een einde gekomen aan onze rondreis door Java en Bali. Het is nooit leuk dat een vakantie is afgelopen maar aan de andere kant ook wel weer fijn om lekker weer naar huis te gaan. We hebben de afgelopen 20 dagen volop genoten van dit prachtig land en haar gastvrijheid maar vooral ook van elkaar, we hebben samen een supermooie tijd gehad dat voor altijd bij ons zal blijven.